poniedziałek, 4 grudnia 2017

Page for More Than Words Challenge

Witajcie. Nadrabiam zaległości po pracowitych ostatnich trzech dniach i uzupełniam posty :)
Mam przyjemność kolejny rok  bardzo cieszy. W tym miesiącu chcemy Was namówić na użycie w pracy cyfr ale też odniesienia do słowa Rodzina. Mam nadzieję, że nasze prace będą dla Was inspirujące. Grudzień to dla mnie zawsze czas zadumy i rozmyślania o przyszłym roku, tak więc dzisiaj dzielę się z Wami ważną myślą. 
Do wykonania mojego wpisu użyłam szablonów mojego projektu i produkcji. Fajnie jest móc pracować na czymś, co się samemu zrobiło. Poza tym uzupełniłam sobie takie wzory, jakich mi brakowało do pełni szczęścia. 






pozdrawiam i życzę spokojnego poniedziałku
Aga


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza