środa, 19 kwietnia 2017

Altered box with new products Finanbair

Dzisiaj pokazuję użycie nowych produktów Finnabair. Woski u mnie na pracy wyglądają nieco inaczej niż na pracach w sieci. Z racji tego, że nie jestem fanką pokrywania całości pracy woskami, postanowiłam pokazać ich inną odsłonę. Musnęłam nimi tylko szkatułkę, aby wydobyć z niej to co najcenniejsze. Nawet nie podejmowałam próby robienia pracy, która w całości jest pokryta woskami, gdyż już mi się opatrzyły efekty. Ale taki urok nowych produktów :) 

Farbki, które użyłam do pracy przepięknie się mienią, kryją idealnie powierzchnie zagruntowaną jak
i surowe drewno. Ich zaletą jest to, że szybko schną-bardzo szybko, ale to też może być ich wadą. Trzeba się nauczyć z nimi pracować, gdyż jak już zaschną to ..na amen. Mam wrażenie, że przy innych akrylach, które charakteryzuje to samo-schną zdecydowanie szybciej. Być może jest to tylko moje subiektywne odczucie, więc nie sugerujcie się za bardzo nim ;)







pozdrawiam i zachęcam do testów nowych produktów Prima Marketing

Aga

I used/użyłam

         

2 komentarze:

  1. Woski są super i dają świetny efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle piękna praca w twoim wykonaniu, a woski dodatkowo uwypukliły trójwymiarowość szkatułki.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza