wtorek, 28 marca 2017

Kocham Cię dosłownie na zabój / I Love You to Death

Witajcie :) Dziękuję Wam bardzo za ogrom miłych słów, które wczoraj do mnie dotarły. Bardzo się cieszę, że mój skromny projekt spotkał się z taką miłą reakcją. Chcę abyście wiedzieli, że doceniam to bardzo i naprawdę się cieszę jeszcze bardziej...co napędza mnie do działania :)... fajnie że wspieracie... to ważne :) i bezcenne!
Dzisiaj pokazuję kolejną odsłonę moich stempelków i ich możliwości. Wykorzystałam moje ulubione hasło przewodnie do pracy: kocham Cię dosłownie na zabój :) Mam nadzieję, że zwrot pomoże Wam wyrazić ogromną miłość do bliskich Wam osób :) 
Wszystkie stempelki możecie zakupić w sklepie Lemonade, a już niebawem będą również dostępne w innych miejscach :).
Zdradzę Wam, że to nie koniec niespodzianek...









pozdrawiam serdecznie :)
Aga :)


2 komentarze:

  1. Super! Pozachęcasz jeszcze trochę i będę robić wpis o czystce w portfelu i samym świetle w lodówce! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca! Piękne stempelki :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza