piątek, 5 sierpnia 2016

Tekturowe vintage

Już jestem po wspaniałym urlopie, gdzie pogoda dopisała w 100%, moje dzieci
kochane spisały się na przysłowiowy medal. Więc czego chcieć więcej...
Wróciłam do Wrocławia i mam teraz czas, by nadrobić sobie zaległości.

Dzisiaj dla Paper Concept powstała tekturowa zawieszka w stylu vintage.
Zawsze składam kartony po paczkach. Oczywiście moje chomikowanie ogranicza się 
do kilku kawałków, ale lubię mieć kartoniki pod ręką. 
Dzisiaj zrobiłam z niego kompozycję w stylu, który ostatnio bardzo polubiłam.
Przy wykonaniu tej pracy pokochałam bezgranicznie papier Carta Bella. Jest dostępny w sklepie.
Polecam Wam go szczególnie, samo dotykanie tych grubych kart daje taką przyjemność...
Nie wspomnę już o jakości :) która jest fantastyczna.






1 komentarz:

  1. świetna praca! podobają się mi te wszystkie detale i warstewki :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza