sobota, 21 maja 2016

Romantyczny proporczyk

Dziś jest kolej na moją inspirację dla GOscrap
Zrobiłam proporczyk do zawieszenia, chyba mój pierwszy w życiu.
Już mam plan na kolejne dla moich dzieci.
Lubię zbierać różności z biurka i na nich budować pracę.
Całość proporczyka wycięłam ręcznie z papieru.
Mogłam dopasować sobie w ten sposób rozmiar.
Ozdobiłam go farbami akrylowymi Prima Marketing oraz ulubionymi mediami 13@rts.

I’m not well today and to make myself feel better, I made a gentle banner to be used for decoration. I’ve recently become a huge fan of shabby style, and I made my my pennant this way. I used one of my favorite papers, the wall from the street art collection. I added elements cut out from coffee break paper (from the taste it now collection) as decoration.







z powodu kolorów mojej pracy podsyłam ją na wyzwanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza