poniedziałek, 14 marca 2016

RETRO płótno

Hello!
Pracowity poniedziałek czas zacząć!
Ja rozpoczynam go moim płótnem wykonanym na wyzwanie tematyczne w Retro Kraft Shop.
Całość płótna pokryłam gessem. Wykombinowałam sobie, że nabałaganię tło farbami akrylowymi DecoArt Viridian oraz Umber. Całość przybrudziłam tuszem Distress, mgiełkami Distress vintage photoground espressoshabby shutters. Dodatkowo pomogła mi bardzo maska, przez którą nałożyłam pastę modelującąDo całości mojej kompozycji wykorzystałam papiery  Scrapberry's z nowej kolekcji Mechanical Illusionns Punched Card Anti-Utopia oraz  Alternative Reality.

Jako dodatki prócz suszonej lawendy znalazła się ważka z korystrzałaserwetkakaboszonduża serwetkametalowy łańcuszektaśma filmowacyfry Prima Marketing. Użyłam również decoru z Primy, który zamediowałam delikatnie Inką old gold. Nie mogłam się również oprzeć stemplowi Carabelle oraz tekturkom kluczykom oraz ramce.

Do wykonania pracy użyłam również zdjęcia autorstwa Marka Wójciaka.

I created a very layered background. First I covered the whole canvas with gesso. To create the background, I used acrylic paint in brown and greenDistress ink, the fantastic Distress Sprays in vintage photoground espresso and shabby shutters. Additional help was provided by a stencil, which I used to apply modeling paste.

Throughout the composition, I used Scrapberry's Mechamical Illusions collection papers: Punched CardAnti-Utopia and Alternative Reality.



Apart from dried lavender, my embellishments include a birch bark dragonfly, an arrow, a doily, a cabochon, a big doilymetal chainfilm strip, Prima numbers. I also used a decorative element shaped with Prima's mould - I highlighted it with Inka Gold. I also couldn't resist a carabelle stamp and chipboard keys and frame.