środa, 24 lutego 2016

MY LIFE!

Hej wszystkim :)
Mam nadzieję, że nastroje Wam dopisują i jesteście gotowi do odwiedzin na blogu TricksArt, gdzie dziś jest dzień mojej inspiracji.
Ostatnim razem trochę mogłam niektórych wystraszyć moim płótnem z nogami, dlatego
dziś przygotowałam scrapa w ciepłych kolorach. Troszkę bardziej spokojnego i można powiedzieć uniwersalnego pod względem kolorystyki :)
Na bazie papierów z mojej ulubionej kolekcji VENUS Josephine powstała praca, która zawiera dużo elementów, tekstur, skrawków papierów, mnóstwo stempli i chlapań.
Nie mogłam się oprzeć ukochanym koroneczkom.....i mediom 13arts.
Miłego oglądania :)

Hey hey capable souls.
I hope that your mood is nice and you are ready to visit the TricksArt blog.
The last time I could scare someone a little with my canvas with legs, so today I prepared  scrape in warm colors. A little more quiet and maybe universal.
On the basis of papers from my favourite collection VENUS Josephine established a work that contains a lot of elements, textures, scraps of paper, a lot of punches and splashes.
I couldn't resist my beloved laces... and medias from 13arts.
Enjoy!














I used:
papier tło
papier
papier
maska
napis LIFE tekturka
tekturka
splash
mikrokulki szklane
mikrokulki szklane
mika
mgiełka biała
mgiełka
farba akrylowa
farba akrylowa
żel medium
gesso
koronka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza