środa, 27 stycznia 2016

Ostatni raz dla Artimeno

Hej wszystkim po raz drugi.
Zaczyna się bardzo pracowity
dla mnie rok. Wrażeń będzie więcej, jak i więcej pracy, to znacznie mniej wolnego czasu.
Ale jestem niespokojnym duchem, więc cieszę się i nie narzekam.
Czasami coś musi się skończyć, by zaczęło się nowe...
Dziś przyszedł czas na moją ostatnią inspirację dla sklepu Artimeno, któremu
z całego serca dziękuję za szanse i możliwość
współtworzenia na blogu z naprawdę fantastycznymi osobami!
Dziękuję właścicielce Hani :) że jako pierwsza uwierzyła we mnie i moje
wizje. Dziękuję czytelnikom bloga, którzy odwiedzali moje posty :)

Wykonałam mixmediowego anioła ozdobionego mgiełkami 13arts oraz dodatkami
Prima Marketing.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza