środa, 16 grudnia 2015

Drewniania choinka

Witam w pochmurną środę... Wyglądam przez okno, co widzę? Mgłę :) Zima daleko daleko gdzieś dmucha zimnem, a u mnie jesień pełną parą.
Nie zwalnia mnie to z pracy :) Święta za pasem, więc czas na ostatnie szlify i projekty.
Dziś w ramach inspiracji dla Pracowni Rękodzieła SZOK
mam drewnianą choinkę wykonaną z drewienek Story Wood.
Pełną ofertę tych wspaniałości znajdziecie w sklepie ARTIMENO.

Z tymi produktami można zrobić dosłownie wszystko. Można zamediować całość, ale i bawić się 
w delikatny i subtelny decoupage za pomocą pięknych serwetek.
Ja zdecydowałam się na scrapową choinkę.
Na targach w Poznaniu udało mi się dostać fantastyczny papier BoBunny ze świątecznej kolekcji.
Jest tak piękny, że żal mi było go w całości zasłaniać. Powstała scrapowa ozdoba.
Jestem ciekawa ile jeszcze rzeczy zapomniałam zrobić w tym roku przed świętami :)
Śmieję się sama do siebie, że to jeszcze nie koniec - spoglądając na moje biurko i kolejne drewienka do wykonania :)
Ale są tak wspaniałe, że nie mogę się oprzeć....







 Tył choinki to mój mały eksperyment. Tuszem Distress zatuszowałam całą wolną powierzchnię surowego drewna. Następnie, aby drewno nie brudziło się ani nie chłonęło nic zalakierowałam całość.
Wygląda jak stara, zapomniana, przybrudzona...

Dodatkowo użyłam:


podsyłam do:
Namaste
eco-deco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza