poniedziałek, 23 listopada 2015

świąteczny album

Ostatnio rządziła u mnie jesień, zielenie, czerń.... więc czas na zmianę.
To co, zaczynamy święta?

 Poczułam już klimat i to na dobre :) 
A wszystko za sprawą tego maluszka w cudownych kolorach, oraz śniegu za oknem :)
Zapewne za moment będzie kałużą, ale albumik za to pozostanie.
Zachciało mi się już na dobre prac świątecznych, ozdób, świeczników...
Syn zmówił sobie LO w temacie Bożego Narodzenia :) także będzie się działo 
u mnie wieczorami. Oczywiście nie narzekam, cieszę się, gdyż z ogromną 
radością rozpocznę przygotowania do moich pierwszych świąt scrapowych.
Teraz to się dopiero posypią prace, które siedzą w głowie. Już pracuję nad kolejnym świątecznym.

Miałam ogromną frajdę z robienia czegoś, co jakoś nie jest w moim 
stylu i nawet nie pomyślałabym, aby coś takiego wykonać.

Miałam okazję pierwszy raz pracować na papierach DP Craft i bardzo przypadły mi do gustu.
Świetna jakość, genialne i oryginalne wzornictwo!
Coś dla mnie :) lubię nietuzinkowe i oryginalne motywy!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza