wtorek, 5 maja 2015

Retro serce

Przy porządkach trafiłam na pawie pióro.... Nie dawało mi spokoju, więc postanowiłam się za nie zabrać i gdzieś je wkomponować. Pomysł na retro laurkę, przy użyciu turkusów, brązów oraz złota został zrealizowany.

Do wykonania tego bardzo podpasował mi papier collectable, który miałam okazję wypróbować po raz pierwszy. Miło zaskoczył mnie jakością oraz fakturą, gdyż nie jest on całkiem gładki. Dzięki temu, jeszcze bardziej pasował do mojej wizji.

Kolejny raz uruchomiłam moją szufladę skarbów zapomnianych :) gdzie znalazłam pióro, pawia oraz postarzany łańcuch.



















Do wykonania pracy użyłam:

papier: collectable - my mind's eye


oraz wykrojniki

Prima koronka II - już niedostępna na rynku
Cheery Lynn - Doily Dies
Cheery Lynn - Gardenia Strip

3 komentarze:

  1. Piękna serce :) dziękujęmy za udział w wyzwaniu 12scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przewspaniale!! Świetnie dobrane kolory! Chciałbym takie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza