wtorek, 19 maja 2015

Pamiętnik nastolatki

Zostało mi powierzone kolejne zadanie - pamiętnik / notes dla 13 latki.
 Miał być dziewczęcy, cukierkowy.
Myśl, która towarzyszyła mi przy jego wykonaniu to taka, że będzie on skrywał tajemnice, marzenia i myśli dziecka :) które powoli rozpoczyna swą wędrówkę ku dojrzewaniu :)

Pamiętam, jak ja byłam dzieckiem, to taki pamiętnik był dla mnie zbawienny...... Zawierał wszystko to, o czym niewinne dziecko nie chce się dzielić z rodzicami - bo się wstydzi , po prostu wstydzi...... Pierwsze szkolne miłości, kłótnie z przyjaciółką....

To nic złego mieć swój pamiętnik! Wręcz przeciwnie :) jest naszym najwierniejszym powiernikiem marzeń....


 







Do wykonania albumu użyłam bazy oraz wkładu 

papiery które dopełniły mojego dzieła
ILS - Amber

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza